تیتر امروز

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.
هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.

جلسه مجیدی با هیات مدیره، لیست خرید فرهاد  ۱۰ نفره است!

باشگاه استقلال ساعتی پیش اعلام کرد که امروز جلسه‌ای با حضور هیات مدیره و فرهاد مجیدی انجام گرفته است.

کد خبر: ۱۰۵۴۵۰
۲۱:۵۶ - ۲۶ مرداد ۱۴۰۰

جلسه مجیدی با هیات مدیره

 

دیدارنیوز: جلسه طولانی هیات مدیره باشگاه و کادرفنی باشگاه استقلال عصر امروز به مدت 2 ساعت برگزار شد و در فضایی آرام با حضور آقایان اصغر ملکیان رییس هیات مدیره، پرویز مظلومی عضو هیات مدیره و فرهاد و فرزاد مجیدی و صالح مصطفوی و به میزبانی مدیرعامل باشگاه کنار هم نشستند.

احمد مددی، مدیرعامل استقلال درباره این جلسه گفت: آقایان مجیدی و مصطفوی در ابتدا ضمن ارائه گزارش درباره وضعیت فنی تیم، توضیحاتی پیرامون فهرست نقل و انتقالاتی ارائه کردند. باشگاه و کمیته نقل و انتقالات در حال حاضر گفت‌وگو با پنج بازیکن تمدیدی مورد نظر کادرفنی و هم‌چنین ۱۰ بازیکن مورد نظر ایشان برای تقویت تیم را در دستور کار دارد.

مددی با سازنده ارزیابی کردن این جلسه در ادامه صحبت‌های خود گفت: در این جلسه روند مذاکرات مورد گفت‌وگو قرار گرفت و هم‌چنین عدد نهایی و مورد تایید برای حضور بازیکنان در فصل پیش‌رو به تایید حاضران در جلسه رسید تا نسبت به آن برای حضور بازیکنان مورد نظر کادرفنی اقدام شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی